• LinkedIn
  • Twitter

Activiteiten- & communicatielogboek

B2B activiteiten & communicatie
B2C activiteiten & communicatie
dec.'24
DECEMBER
Plant Geluk in Huis

In Plant Geluk in Huis, een online campagne die in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk loopt, worden de positieve eigenschappen van kamerplanten breed onder de aandacht gebracht bij consumenten. In Nederland loopt daarvoor een extra samenwerking met de LINDA., Flow Magazine en Happinez, en in Duitsland met de bladen Brigitte, Flow en Living at Home.

DECEMBER
Vier kerst met bloemen

Bloemen zijn échte sfeermakers en horen bij de feestdagen. In deze consumentencampagne komt dat mooi naar voren! Met inspirerende beelden, gerichte samenwerkingen en strategische zichtbaarheid maken we bloemen onmisbaar in december en stimuleren we de vraag.

December
Nieuwsbrief december

In deze zesde en laatste nieuwsbrief van dit jaar delen we mooi nieuws - er is namelijk groen licht voor de AVV! Ook vertellen we je meer over onze aanpak op het gebied van sectorcommunicatie en over onze consumentenactiviteiten.

nov.'24
okt.'24
Oktober
Contentoverzicht oktober

Bekijk onze contentactiviteiten in de maand oktober

Oktober
Contentoverzicht oktober

Bekijk onze contentactiviteiten in de maand oktober

Oktober
Ronde tafel: Mijn BBH portaal & platform

We gingen met kwekers en handelsbedrijven aan tafel om te praten over onze plannen voor het “Mijn BBH portaal & platform”. In 2025 willen we een platform creëren om onderzoeksresultaten, activiteiten en beelden te delen, afgestemd op de wensen van kwekers en handelaren.

Oktober
Ronde tafel: B2C/B2B activiteiten en communicatie 2025

We gingen met kwekers en handelsbedrijven aan tafel om te praten over onze activiteiten en communicatie in 2025. Dit doen we zowel voor onze consumentenactiviteiten als onze B2B activiteiten.

Oktober
Wilhelmina Kinderziekenhuis & Partou Kinderopvang vieren Grootouderdag met bloemen

Op 6 oktober 2024 vierden we Grootouderdag in Nederland. In samenwerking met Stichting Grootouderdag, Partou Kinderopvang en het Wilhelmina Kinderziekenhuis organiseerden we op deze dag diverse activiteiten die generaties met elkaar verbonden. Bij al deze activiteiten stond de verbindende kracht van bloemen centraal.

Oktober
VT wonen&design beurs

Begin oktober nam Bloemenbureau Holland deel aan de vt wonen&design beurs. We verrichtten verschillende activiteiten om bloemen en planten onder de aandacht te brengen bij consumenten.

Oktober
Van Grauw naar Groen najaar

Om de najaarsaanplant te stimuleren volgden er meerdere PR activiteiten in Nederland en Duitsland, en verschenen er artikelen in bladen zoals de Margriet, Libelle, Flair, VT Wonen en Volkskrant Magazine.

sep.'24
September
Contentoverzicht september

Bekijk onze contentactiviteiten in de maand september

September
Contentoverzicht september

Bekijk onze contentactiviteiten in de maand september

September
Groen in de klas

Aan het begin van het najaar zijn we gaan samenwerken met de Greenbee Foundation om meer groen in de klassen te krijgen. Onderzoek toont aan dat planten in de klas een positief effect hebben op het energieniveau, de sfeer en het concentratievermogen.

September
NIMA Sierteelt Marketing Event

In september vond de 10e editie plaats van het evenement over 'Marketing & Sales Synergie: de Route naar 2030'. Ook blikten diverse topsprekers terug op eerdere NIMA sierteeltmarketing edities.

September
Groen doen binnen

Eind september inspireerden we consumenten met een campagne die inspeelt op de positieve welzijnseffecten van planten in de binnen leefomgeving. De campagnes bestonden uit leerzame, inspirerende en aantrekkelijke content.

September
Ronde tafel: strategie & verhaal sectorcommunicatie

We gingen met kwekers en handelsbedrijven aan tafel om te praten over onze strategie en ons verhaal rondom sectorcommunicatie. We toetsten onze opzet en kijken samen naar onze rol en communicatiestrategie in het sectorcommunicatie traject.

September
Lancering van het kenniscentrum

Het kenniscentrum is dé plek voor de nieuwste onderzoeksresultaten over consumentengedrag en welzijnseffecten van bloemen en planten. We delen waardevolle inzichten om het imago van de sierteeltsector te versterken.

September
Nieuwsbrief september

In onze vierde nieuwsbrief van dit jaar gaven we inzicht in enkele samenwerkingen die eraan komen en keken we terug op de Tour de France Femmes.

aug.'24
jul.'24
jun.'24
mei'24
apr.'24
mrt.'24
feb.'24
jan.'24
dec.'23