• LinkedIn
  • Twitter

Samenwerking & onderzoek

Leer de consument kennen
Onderzoek naar de bloemen- en plantenconsument als basis

Om tot de beste strategie en de effectieve campagnes te komen, doen we uitgebreid consumentenonderzoek. Van jaarlijks trendonderzoek tot een cadeaumonitor, en van duurzaamheidsonderzoek onder consumenten tot mediaonderzoek en campagne-effectonderzoeken. Daarmee kunnen we ontwikkelingen volgen en onze eigen activiteiten steeds weer verbeteren op basis van de laatste kennis en inzichten. Zo weten op welke manier we de consument echt kunnen raken en in beweging kunnen brengen.

Samen sterker
Kennis is de basis van onze inzet. We verzamelen en delen kennis en inzichten met kwekers en handelaren. We helpen bij de toepassing van de opgedane inzichten, zodat ieder er optimaal profijt van heeft.

We werken in een klein team met grote ambities en doen dat samen met net zulke ambitieuze partners, binnen en buiten de branche. Dat kunnen kwekers en handelspartijen zijn, maar ook onderzoekbureaus, media- en reclamepartners. In samenwerking met hen kunnen we onze ambities waarmaken.