• LinkedIn
  • Twitter

Consumentenmerken

Boeiende en bloeiende consumentenmerken. Tips, inspiratie en informatie over bloemen en planten.

We communiceren met consumenten via onze merken: Mooiwatbloemendoen.nl en Mooiwatplantendoen.nl. Doel is consumenten te laten zien wat bloemen en planten voor je kunnen betekenen. Mooiwatbloemendoen.nl laat consumenten ervaren dat bloemen volop blijdschap brengen. Mooiwatplantendoen.nl steekt in op de beleving dat je je lekkerder voelt met kamer- en buitenplanten om je heen.

Campagnes en content
We bereiken de consument via offline en online mediacampagnes, PR-activiteiten en acties op de winkelvloer. Op  de website en social media kanalen van Mooiwatbloemendoen.nl en Mooiwatplantendoen.nl inspireren en informeren we het hele jaar door met bloemen- en plantennieuws, verzorgings- en DIY-tips, suggesties voor uitjes en leuke acties. De consument, maar ook de pers en de sector zelf vindt er een schat aan informatie en inspiratie op het gebied van bloemen en planten. Niet alleen inspirerend voor de consument dus, maar ook goede inhakers voor de sector en detailhandel.

Dezelfde merken in Duitsland, Frankrijk en Verenigd Koninkrijk
In elk van onze kernlanden werken we met dezelfde consumentenmerken. De uitgangspunten zijn hetzelfde, alleen de naam is anders. In Duitsland benaderen we consumenten met Tollwasblumenmachen.de en Pflanzenfreude.nl In Frankrijk is het Lajoiedesfleurs.fr en Maplantemonbonheur.fr In het Verenigd Koninkrijk is de merknaam Funnyhowflowersdothat.co.uk en Thejoyofplants.co.uk. Onze consumentenmerken inspireren consumenten dus  in de eigen taal, met de lokale voorkeuren en trends in het achterhoofd. Zo bereiken we met onze campagnes, content, shopper marketing en acties een grote internationale groep consumenten.

Afbeelding
Mooiwatbloemendoen.nl
Afbeelding
Mooiwatplantendoen.nl