• LinkedIn
  • Twitter

Internationaal

Consumentenmarketing en -communicatie over bloemen en planten in Europa

Onze activiteiten hebben een internationaal karakter. We richten onze communicatie nu primair op consumenten in de kernlanden Duitsland, Frankrijk, UK en Nederland. Dat betekent dat we met bijna alle campagnes, content en shopper marketing-activiteiten te horen en te zien zijn in deze vier landen. Daarnaast benutten we de kansen voor consumentencommunicatie ook buiten deze landen. Om er zeker van te zijn dat al onze activiteiten passen bij die verschillende markten en hun specifieke voorkeuren, werken we met een internationaal team en netwerk.

Internationale aanpak en inzichten
In de kernlanden werken we met eigen landenmanagers die nauwe banden onderhouden met de lokale sierteeltsector en ter plekke ons aanspreekpunt zijn. De focus ligt op het optimaliseren van de nationale versies van de campagnes. De landenmanagers informeren, interesseren en activeren hun contacten om de campagneactiviteiten onderdeel te maken van de eigen communicatie- en verkoopstrategie.

Inzet van ervaren, internationale bureaus
Om alle markten goed te kunnen bedienen werken wij voor onze campagnes samen met professionele bureaus met een goede reputatie op het gebied van media-inkoop, contentcreatie en PR-activiteiten. Dit zijn zowel lokale als intrernationale bureaus, om daarmee per land tot een optimale mix en resultaat te komen.

Wil je meer weten over onze activiteiten en netwerken in het buitenland? Neem contact op met Rob Tas, (inter)nationaal relatiemanager, rtas@bloemenbureauholland.nl.