Le Jardin des Fleurs haakt aan bij De Trend Collectie Traditional Sentiment

Shopper activatie rondom de Chrysant

Eén van de bloemen die centraal staat in De Trend Collectie Traditional Sentiment is de Chrysant. Voor Le Jardin des Fleurs aanleiding voor een shopper activatie rondom deze veelzijdige bloem. Het werd een boeket met de naam ‘Château de Cheverny’, met daarin een prominente plek voor de Chrysant.

Le Jardin des Fleurs haakt aan bij De Trend Collectie Traditional SentimentHet boeket kreeg deze naam, omdat de Franse consument bij aankoop in november kans maakt op 1 van de 100 toegangskaartjes voor 2 personen voor het Château de Cheverny. De actie loopt in alle 84 filialen en in de webshop van Le Jardin des Fleurs.

Voor de communicatie rondom het boeket ‘Château de Cheverny’ loopt inmiddels een campagne via sociale media. Verder krijgt de actie volop aandacht via onze consumentenwebsite Lajoiedesfleurs.fr en via de eigen website en socials van Le Jardin des Fleurs. Op de winkelvloer van alle deelnemende is POS-materiaal ingezet.

De shopper activatie is de eerste met een directe link naar De Trend Collectie. Voor deze actie heeft Le Jardin des Fleurs nauw samengewerkt met Chryson, Celdomy, Hilverda de Boer, Van der Kwaak en Bloemenbureau Holland.

Meer informatie
Wil je meer weten over deze shopper activatie – of er samen met ons een organiseren? Stuur een e-mail naar Floris Wiebosch, shopper activatie marketeer, fwiebosch@bloemenbureauholland.nl.

                     
November 2022