• LinkedIn
  • Twitter

Versterking marketingteam Bloemenbureau Holland

27 maart 2015

Bloemenbureau Holland benoemt Ivo van Orden als Marketingmanager Nederland. Hij combineert deze rol met de functie van Campagnemanager buitenplanten. Susan Iping volgt hem per 1 april op als Campagnemanager snijbloemen.

Meer aansluiting en betrokkenheid bij Nederlandse stakeholders
Bloemenbureau Holland concentreert haar activiteiten in vier kernlanden: Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Nederland. Voor lokale vertegenwoordiging en coördinatie van activiteiten zijn in Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk al  Marketingmanagers werkzaam. Per 1 april 2015 vervult Ivo van Orden die functie voor de Nederlandse markt. Met de inzet van een Marketingmanager Nederland zoekt het Bloemenbureau nog meer aansluiting en betrokkenheid en geeft meer aandacht aan de Nederlandse stakeholders. Ivo combineert deze functie met die van Campagnemanager buitenplanten. Hij zet in deze rol het werk van Floor de Bruijn voort, die als Campagnemanager ad interim de basis van de marketingcommunicatie-activiteiten voor de categorie buitenplanten heeft gelegd.

Door te verbinden kom je verder
Ivo van Orden (36) begon ruim vier jaar geleden bij Bloemenbureau Holland. Hij was verantwoordelijk voor de promotie van Alstroemeria, Amaryllis, Hyacint en Tulp en stond tevens aan de wieg van Nationale Tulpendag. De afgelopen 2,5 jaar realiseerde hij als Campagnemanager snijbloemen spraakmakende campagnes als Lievelingsbloem, Pop Tulips, The Flower Effect en Cupidrone. Voor Ivo niets mooiers dan samen met anderen producten te promoten waar mensen écht blij van worden: “Door de juiste partijen met elkaar te verbinden kom je verder. Mede hierdoor worden onze campagnes pas echt spraakmakend.” 

Nieuwe campagnemanager snijbloemen
Op 1 april 2015 volgt Susan Iping (31) Ivo van Orden als Campagnemanager snijbloemen op. Susan brengt veel ervaring mee op het terrein van internationale consumentencommunicatie. Zij was hiervoor Brandmanager bij game-producent Nintendo en Campagnemanager bij betaalzender en tv producent Home Box Office (HBO). Algemeen manager Marc Eijsackers geeft aan: “Haar ervaring met internationale consumentencampagnes is voor een Europese promotieorganisatie als het Bloemenbureau een belangrijke aanwinst.”

Voor meer informatie: Marc Eijsackers
T  +31 (0)174 72 70 24 / E  m.eijsackers@bloemenbureauholland.nl