Foutmelding

Could not retrieve the oEmbed resource.
  • LinkedIn
  • Twitter

Campagne #Lievelingsbloem nu ook op televisie

12 oktober 2016

Vanavond (woensdag 12 oktober) is de vernieuwde #Lievelingsbloemcampagne van Mooiwatbloemendoen.nl (Bloemenbureau Holland) te zien op televisie. En wel in het commercialblok net voor De Wereld Draait Door (19:00 uur, NPO1). De campagne is begin deze week gestart en loopt door tot eind oktober.

De tv-commercial wordt de komende weken regelmatig vertoond, met name in de avonduren. De programma’s waar de commercial rondom te zien is, sluiten perfect aan bij de primaire doelgroep (Cultivated Performers) van de campagne.

In de campagne verkondigd Mooiwatbloemendoen.nl dat een lievelingsbloem écht meerwaarde heeft. Want met iemands lievelingsbloemen, geef je niet alleen prachtige bloemen, maar geef je aandacht en herinneringen. In de campagne worden de verhalen achter lievelingsbloemen centraal gesteld door middel van #Lievelingsbloem hashtag stories. Lees hier meer over de campagne.
 

Noot voor de redactie, niet voor publicatie:
Onderstaand beeldmateriaal mag, tenzij anders vermeld, rechtenvrij gebruikt worden onder bronvermelding Mooiwatbloemendoen.nl. Neem voor meer informatie op met campagne manager Daan Langstraat via +31 (0)174 72 70 19 of d.langstraat@bloemenbureauholland.nl