• LinkedIn
  • Twitter

Bloemenbureau Holland presenteert op 22 juni de jaarplannen 2022-2023

14 juni 2021

Bloemen en planten op het boodschappenlijstje van de consument houden

Zoals elk jaar informeert Bloemenbureau Holland (BBH) de sierteeltsector over haar strategische route voor consumentenpromotie rondom bloemen en planten. Er staan volop plannen voor 2022 in de steigers om consumenten te inspireren en te activeren met campagnes voor snijbloemen, kamerplanten en buitenplanten. Ook voor 2023 zijn de plannen in grote lijnen bekend. 

Online video 

Afbeelding
Bloemenbureau Holland presenteert op 22 juni de jaarplannen 2022-2023
De omstandigheden laten een bijeenkomst nog niet toe. Daarom is gekozen voor een videopresentatie die op 22 juni op de website van Bloemenbureau Holland (www.bloemenbureauholland.nl) wordt gepubliceerd. 

Jaarplannen 2022-2023 
In de ruim 20 minuten durende ‘Jaarpresentatie 2022-2023’-video passeren campagnes, content en shopper activatie-samenwerkingen van de afgelopen tijd de revue. Ook word je meegenomen in de communicatiekalenders voor de komende twee jaar en de plannen om de sector te ondersteunen met consumentencampagnes die er voor moeten zorgen dat consumenten bloemen en planten op het boodschappenlijstje houden. 

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Dennis van der Lubbe, managing director Bloemenbureau Holland, via dvanderlubbe@bloemenbureauholland.nl