Van betonjungle tot stadsoasis

Green Paper inspireert consumenten om groen toe te voegen aan stedelijk grijs

Iedereen weet dat mensen opleven in een groene omgeving. Waarom zijn onze steden dan nog zo grijs? Die vraag stelde contentmaker en fotografe Moniek Kuipers zichzelf. Ze sprak hierover met onderzoekers, beleidsmakers en groene ondernemers. Haar gesprekken boden waardevolle inzichten in wat individuele consumenten kunnen doen om hun omgeving groener te maken. Inzichten die ze deelt in de nieuwste editie van onze Green Paper.

From Concrete Jungle to Urban Oasis

Green Paper
Bloemenbureau Holland publiceert Green Papers ter ondersteuning van campagnes. Deze editie is onderdeel van de Van Grauw naar Groen-campagne. Kuipers legt in de longread uit dat groen overal kan worden toegevoegd: of het nu om een (gevel)tuin, balkon of dakterras gaat. Het Green Paper kan gratis worden gedownload op Mooiwatplantendoen.nl en de Engelse en Duitse zusterwebsites van de pagina. Daarnaast wordt het Green Paper gepromoot via onze socialemediakanalen. Hiervoor begint halverwege april onder andere een betaalde drieweekse socialemediacampagne.

De printbare versie van het Green Paper kan hier gratis worden gedownload. Als je het Green Paper of inhoud ervan wilt gebruiken op sociale media, gebruik dan de hashtags #vangrauwnaargroen en #mooiwatplantendoen.

Meer informatie
Neem voor meer informatie over het Green Paper contact op met Anneloes Demmers, content marketeer, via ademmers@bloemenbureauholland.nl.

                  
May 2022