Live in april: Lente is bloemen

Mooiwatbloemendoen.nl trapt het voorjaar af met ‘Lente is bloemen’. De campagne is gebaseerd op het groeiplatform Celebrate Seasons en richt zich op consumenten in Duitsland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk en Nederland.

Voel het seizoen met bloemen
Met ‘Lente is bloemen’ laten we consumenten het lentegevoel met bloemen ervaren. Met hun kleuren, geuren, vormen en texturen activeren bloemen als geen ander de zintuigen. En omdat het seizoensgevoel alles te maken heeft met zintuigen, presenteren we bloemen als sfeerbrengers die het in zich hebben dat gevoel écht te ervaren en verder te verspreiden. Met andere woorden: voel het seizoen met bloemen.

Lente is bloemen
Voor de campagne ontwikkelen we typische lentebeelden waarmee we een visueel moodboard creëren. Om het seizoensgevoel met bloemen perfect te vangen presenteren we de beelden in een aansprekende collagevorm. Daarmee beogen we positieve herinneringen en associaties van de lente op te roepen bij de consument.

Uitrol
Om voldoende consumenten te bereiken, start de campagne in de eerste week van april. Iets na de officiële start van de lente, waarin veel adverteerders om de gunst van de consument strijden. De campagne zal voornamelijk online worden uitgerold. Dit gebeurt in Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Nederland. Instagram en Facebook spelen hierbij een belangrijke rol. Ook op Mooiwatbloemendoen.nl en de eigen sociale kanalen zal de campagne te zien zijn.
Het seizoensgevoel met bloemen zal bovendien in een afgeleide van deze campagne op meerdere momenten in het jaar terug te zien zijn.

Meer informatie
Meer weten? Neem dan contact op met Daan Langstraat, campaign manager bloemen via 0174 72 70 19 of d.langstraat@bloemenbureauholland.nl.