#Lievelingsbloemcampagne van start

Op dinsdag 11 oktober gaat de #Lievelingsbloemcampagne van Mooiwatbloemendoen.nl (Bloemenbureau Holland) van start. In de campagne verkondigen we dat een lievelingsbloem écht meerwaarde heeft. Want met iemands lievelingsbloemen, geef je niet alleen prachtige bloemen, maar geef je aandacht en herinneringen. In onze nieuwe campagne stellen we de verhalen achter lievelingsbloemen centraal.

Hashtag stories
Achter elke lievelingsbloem zit een verhaal. Verhalen vol mooie, lieve of droevige momenten en herinneringen. Met onze #Lievelingsbloem hashtag stories brengen we prachtige, ontroerende en soms controversiële verhalen rond lievelingsbloemen tot leven. Hiermee bewijzen we letterlijk onze belofte ‘mooi wat bloemen doen’. De stijl van de fotografie, de toon van de verhalen en het feit dat dit zo nooit eerder is gedaan, maken dit een eigentijdse campagne die talloze haakjes biedt om jaren mee vooruit te kunnen. We maken gebruik van korte video’s en meerdere sprekende beelden. In iedere uiting staat een ander verhaal, samen met de daarbij behorende lievelingsbloem centraal.

Grootschalige campagne
Van 11 oktober tot en met 11 november is de campagne optimaal zichtbaar in Nederland. De campagne wordt grootschalig ingezet in de media: videonetwerken als YouTube, social media als Facebook, Instagram en Twitter, maar ook advertenties in magazines, opvallende uitingen in het straatbeeld en op televisie. Door persberichtgeving en grootschalige pr-events stimuleren we redacties en andere influencers, zoals bloggers en vloggers om aandacht te besteden aan onze boodschap.

Inspelen op de campagne
Er zijn A3 posters te downloaden om de campagne terug te laten komen op de winkelvloer:

Onderstaand beeldmateriaal mag, tenzij anders vermeld, rechtenvrij gebruikt worden onder bronvermelding Mooiwatbloemendoen.nl. Neem voor meer informatie op met campagne manager Daan Langstraat via +31 (0)174 72 70 19 of d.langstraat@bloemenbureauholland.nl

Poster #uitdekast
Download image