• LinkedIn
  • Twitter

Campagne #Lievelingsbloem Hashtag Stories breidt uit

28 juli 2017

De #Lievelingsbloem-campagne komt terug. Bloemenbureau Holland rolt de Hashtag Stories komend najaar opnieuw uit in Nederland en het Verenigd Koninkrijk en voor het eerst ook in Frankrijk en Duitsland.

Afbeelding
Mooie samenwerking  #Lievelingsbloem Campagne 2017
#Lievelingsbloem Hashtag Stories
Iemands favoriete bloem, dat noemen wij een Lievelingsbloem. Een speciaal cadeau dat extra blijdschap brengt, zowel bij de ontvanger als de gever. Rondom dit thema lanceerde we vanuit Mooiwatbloemendoen.nl vorig jaar de Hashtag Story-campagne in Nederland en het Verenigd Koninkrijk. De campagne werd in Nederland aangejaagd met tv-commercials, billboards, via de LINDA-website, socialmediakanalen en schermen op bijvoorbeeld treinstations. Met rake hashtags kon ook de consument via een speciale tool op Mooiwatbloemendoen.nl verwoorden waarom welke bloem zijn/haar Lievelingsbloem was, om dit vervolgens via social media te delen.

De campagne in 2017
Ook komend najaar, vanaf de eerste week van oktober, is de campagne weer actief met als doel het fenomeen Lievelingsbloem nog meer te laden. We houden u op de hoogte van de ontwikkelingen van de campagne. Begin september verwachten we meer informatie met u te kunnen delen. Heeft u al vragen of opmerkingen? Neem dan contact op met campagnemanager Daan Langstraat via 0174 72 20 of d.langstraat@bloemenbureauholland.nl.