Bedankt Plant shopper activatie bij Albert Heijn

Albert Heijn pakt groots uit. Vanaf 21 oktober vindt in ruim 700 supermarkten van de keten een Bedankt Plant shopper activatie plaats.

Bedankt Plant shopper activatie bij Albert HeijnIn de ‘Albert Heijn Kamerplanten Top 10’ worden niet alleen de tien populairste planten aangeboden, maar ook potten, potgrond, hydrokorrels en voeding. Deze consumentenpromotie wordt mogelijk gemaakt door Waterdrinker, kwekerspromotiecollectieven Anthurium, Air So Pure, Bromelia Specialist en Orchidee Nederland, Pokon, Albert Heijn en Bloemenbureau Holland. 

Op = Op
De actie loopt zolang de voorraad strekt. Binnen de top 10 worden de anthurium, planten uit het Air So Pure assortiment, de bromelia en de orchidee extra onder de aandacht gebracht. Met de activatie geven we consumenten inspiratie om verschillende planten te mixen en matchen. Door het tegelijkertijd aanbieden van potten en verzorging, maken we groen in huis halen nog makkelijker. De achterliggende gedachte is: 'Bedankt Plant, dat je van mijn huis een thuis maakt'.

Hoe bereiken we de consument?
Om aandacht te vragen voor de shopper activatie hangen er posters op de plantenschappen in alle Albert Heijn-winkels en vinden lezers van Allerhande een speciale planten insert in het magazine. Ook op Mooiwatplantendoen.nl, de socials en in de nieuwsbrief staat de AH Kamerplanten Top 10 centraal en een socialmediacampagne zorgt voor extra bereik.

Meer weten?
Wil je meer informatie, neem dan contact op met Fleur Fiers, shopper activatie marketeer. Dat kan via: ffiers@bloemenbureauholland.nl.

                  
Oktober 2021