• LinkedIn
  • Twitter

Urban Jungle Tuinmarkt keert terug

15 april 2022

Shopper activatie in 550 Jumbo-supermarkten

In week 17 herhaalt supermarktketen Jumbo de Urban Jungle Tuinmarkt shopper activatie van vorig jaar in maar liefst 550 supermarkten. Dit doet Jumbo in samenwerking met de Royal FloraHolland Outdoor kwekers, Royal Lemkes en Bloemenbureau Holland. De shopper activatie is onderdeel van de Van Grauw naar Groen-campagne.

Afbeelding
Urban Jungle Tuinmarkt keert terug

Urban Jungle Tuinmarkt
Dit jaar is het doel van de shopper activatie om meer tuinplanten te verkopen door een gratis terraspot weg te geven bij aankoop van twee 4-packs buitenplanten. Dit moet niet alleen de verkoop verhogen, maar ook derving verminderen en een betere productpresentatie op de winkelvloer opleveren. De productpresentatie wordt ondersteund met instore materialen in de deelnemende Jumbo-winkels.

Communicatie
De shopper activatie wordt verder gepromoot via het ‘Hallo Jumbo’ magazine en op sociale media. Eind april wordt naast de Van Grauw naar Groen-radiocommercial een tag-on uitgezonden over de Jumbo shopper activatie. Onze consumentenwebsite Mooiwatplantendoen.nl besteedt ook aandacht aan de shopper activatie, bijvoorbeeld door een nieuwsbrief over alleen dit onderwerp te sturen.

Meer informatie
Neem voor meer informatie over deze shopper activatie contact op met Sherelle Schmidt, shopper activatie marketeer, via sschmidt@bloemenbureauholland.nl.

                  
April 2022