Herfst op de consumentensites van Bloemenbureau Holland
Alles rondom het thema The Urban Chique French Apéro
Op 22 september nemen we afscheid van de zomer en verwelkomen we het najaar. Ook op de consumentensites Mooiwatbloemendoen.nl en Mooiwatplantendoen.nl van Bloemenbureau Holland zal dit niet onopgemerkt voorbijgaan. Lezers worden getrakteerd op bloem- en plantgerelateerde content, onder het mom van The Urban Chique French Apéro.
The Urban Chique French Apéro

Nieuwe fotografie en copy
Voor het herfstdossier wordt dit concept vertaald naar fotografie en copy die de doelgroep in alle kernlanden zal aanspreken. Het zijn recepten voor bloemige drankjes, DIY’s voor botanische onderzetters, boeketrecepten en stylingtips om je woonkamer om te toveren in een perfecte florale en botanische apéro-setting.
Aanvullende content
Aangezien deze content vooral betrekking heeft op een samenzijn binnen, wordt er aanvullende content gemaakt over buitenplanten. Denk daarbij aan ideale herfsttoppers voor op het terras en het winterklaar maken van de tuin. In alle content zal er ruime aandacht zijn voor de Bloemenagenda, Woon- en Tuinplant van de Maand.
Social media en nieuwsbrieven
Het herfstdossier zal live gaan op vrijdag 22 september en doorlopen tot 21 december. In die periode zullen gefaseerd artikelen live gezet worden, gepromoot door social media en de nieuwsbrieven. Uiteraard nodigen we bloemisten en andere verkooppunten van harte uit ook aandacht te geven aan deze productie door content te delen op hun (digitale) kanalen met vermelding van Mooiwatplantendoen.nl of Mooiwatbloemendoen.nl.