• LinkedIn
  • Twitter

Happinez festival: een terugblik

04 oktober 2017

Van 15 tot en met 17 september vond in Fort Voordorp het Happinez festival plaats. Drie dagen vol lezingen, workshops, muziek, yogasessies, meditatie en nog veel meer. Bloemenbureau Holland en haar consumentenmerken Mooiwatbloemendoen.nl en Mooiwatplantendoen.nl waren er bij en zelfs de zon liet zich zien. Een terugblik.

Bloemenmandala met Mooiwatbloemendoen.nl
Het Happinez festival was met bijna 10.000 bezoekers een groot succes. In samenwerking met Mooiwatbloemendoen.nl werd er door de festivalgangers in drie dagen een bloemenmandala gemaakt met een doorsnee van vijf meter. Bezoekers konden uit een bloemenstal hun Lievelingsbloem of een bloem met een bijzondere symboliek kiezen. Zo trof je in de bloemenstal onder andere de zonnebloem aan die staat voor kracht, bewondering, loyaliteit en levenslust, de Dahlia met haar betekenis van weelde en kracht en de Clematis die staat voor innerlijke schoonheid. Festivalbezoekers reageerden super enthousiast op de mandala. Er hebben zich zelfs een aantal binnen- en buitenlandse partijen gemeld die interesse hebben in het  bloemenmandalaconcept.

Bekijk de video over de bloemenmandala:

Please accept marketing-cookies to watch this content.

Plantfullness met Mooiwatplantendoen.nl

Afbeelding
Happinez Festival Plantfullness sessie
Ook Mooiwatplantendoen.nl was van de partij. Dagelijks was er op het festival een yogasessie met luchtzuiverende planten zoals Hedera en Spathiphyllum. Op vrijdag en zaterdag werd de sessie gegeven door de bekende yogi davidji. Bezoekers wandelden via een heerlijk geurend lavendelpad naar de yogatent. Daar kwamen ze tussen het rustgevende levende groene decor tijdens de meditatie tot een diepe innerlijke rust. Bij het verlaten van de yogales kregen deelnemers een tas vol planteninformatie , waarin ze ook hun yogaplant konden meenemen om dat rustige en groene gevoel zo lang mogelijk vast te houden.

En verder
In de komende editie van Happinez Magazine (op 26 oktober in de winkel) krijgen de consumentenmerken van Bloemenbureau Holland nog eenmaal een podium in de vorm van een terugblik op het festival. Bloemenbureau Holland kijkt terug op een goede samenwerking waarbij de consumentenmerken op een positieve manier onder de aandacht zijn gebracht.