Duim je mee voor de SAN en de Esprix?

Afgelopen herfst introduceerde Mooiwatplantendoen.nl de Mannenplantencampagne met Maxim Hartman. Planten- en vrouwenliefhebber Hartman toonde op onnavolgbare wijze aan dat mannenplanten echte vrouwenmagneten zijn. Planten in huis laten ten slotte zien dat het wel snor zit met jouw verzorgende capaciteiten. Deze boodschap viel in de smaak bij de doelgroep, we kregen veel positieve reacties.

Vakprijzen
Gezien het succes van de campagne, heeft Bloemenbureau Holland besloten deze in te sturen voor de SAN (Stichting Adverteerdersjury Nederland) en de Esprix (vakprijs voor de beste marketingcommunicatiecampagnes) reclameprijzen. Voor de SAN mikken we op een nominatie in de categorieën Fast Moving, Non-Profit & Overheid, de nominaties worden bekengemaakt op 22 maart. Bij de Esprix gaat het om de categorie Business to consumer. Het is nog niet bekend wanneer de nominaties bekend zijn, maar we houden je op de hoogte. 

Hoe zag die campagne er ook alweer uit?