Derde NIMA Sierteelt Marketing Event

Op 25 september a.s. organiseert de NIMA community Foodchain & AgriMarketing, het derde Sierteelt Marketing Event. Speciale aandacht gaat deze editie uit naar de jongste generaties: de ‘Millennials’ en ‘Generatie Z’. Wat kenmerkt deze jongeren en welke kansen biedt dit voor marketeers?

NIMA Sierteelt Marketing Event september 2019Dit event is exclusief voor en door sierteeltmarketeers met een gevarieerd sprekersgezelschap, waaronder Dennis van der Lubbe van Bloemenbureau Holland en Josephine Klapwijk van Royal FloraHolland. Door het gezamenlijke doel om de marketing binnen de sierteeltsector naar een hoger niveau te brengen en het succes van de voorgaande edities, is Bloemenbureau Holland opnieuw sponsor.

Het belooft een informatieve en inspirerende middag te worden, met prikkelende voorbeelden om er zelf in de praktijk mee aan de slag te gaan!

Klik hier om het volledige programma te bekijken en je direct aan te melden bij NIMA.