• LinkedIn
  • Twitter

Eenzaamheid centraal in extra editie We Hebben Meer Bloemen Nodig

23 oktober 2021

Op 1 november start de campagne in Duitsland en Nederland

In de succesvolle 'We Hebben Meer Bloemen Nodig'-campagne staat deze keer het onderwerp eenzaamheid centraal. Het laat zien hoe bloemen sociale verbinders zijn en daarmee een positieve bijdrage leveren aan het tegengaan van eenzaamheid. Met deze nieuwe editie speelt Bloemenbureau Holland in op de vraag vanuit de sector voor een extra snijbloemencampagne in het najaar. De campagne zal drie weken lopen in Duitsland en Nederland en maakt gebruik van verschillende kanalen.

Please accept marketing-cookies to watch this content.


'We hebben meer aandacht nodig'
Eenzaamheid is geen nieuw fenomeen. Door de crisis ervaarden meer mensen dan ooit wat eenzaamheid is. En niet alleen ouderen. Het tegengaan van deze eenzaamheid doen we door ons met elkaar te verbinden. Door meer aandacht voor elkaar te hebben. En wat stimuleert deze connectie nu beter dan bloemen? Bloemen brengen mensen dichter bij elkaar en vertellen wat met woorden misschien niet gezegd kan worden.

Hoe wordt de consument bereikt?
Het Bloemenbureau communiceert deze boodschap met de al bestaande tiensecondenfilm waaraan nieuwe scènes zijn toegevoegd. Ook zijn er nieuwe beelden voor social media en een nieuwe poster. Via Mooiwatbloemendoen.nl, YouTube, mobile media (op de smartphone), social media en de inzet van influencers worden consumenten bereikt. De campagnematerialen zijn via de website van Bloemenbureau Holland downloadbaar voor geïnteresseerde sectorpartijen die willen aanhaken bij de campagne.

Meer weten?
Neem voor meer informatie over deze campagne contact op met Daan Langstraat, campagnemanager snijbloemen van Bloemenbureau Holland, via dlangstraat@bloemenbureauholland.nl.

                  
Oktober 2021