• LinkedIn
  • Twitter

We Hebben Meer Bloemen Nodig

28 mei 2019

Alles wat belangrijk is, beleef je intenser met Bloemen. En we willen meer aandacht voor wat belangrijk is: meer vriendschap, meer liefde, meer power, meer lachen… en daarom hebben we meer bloemen nodig! De prijswinnende campagne (SAN award) van Bloemenbureau Holland / Mooiwatbloemendoen.nl maakt deze gedachte heel duidelijk: als bloemen zo’n positief effect hebben op mensen, dan hebben we daar veel meer van nodig.

Bloemen met passie, met lef, met power en wonder
Deze campagne vertelt op een heel eigentijdse manier waarom we meer bloemen nodig hebben. We willen niet meer bezitten, maar gewoon meer genieten van wat belangrijk is, van alles wat het leven de moeite waard maakt. Meer tijd samen, meer omhelzingen, zeker ook meer lachen. ‘We Hebben Meer Bloemen Nodig’ is een statement dat het leven intens geleefd moet worden. Want bloemen zijn leven. Dat is te zien in de hoofdvideo van de campagne, die ondersteund wordt door 3 thematische mini-video’s (liefde, samen en verwondering) en een radio-spot.

(Inter)nationale communicatie
De campagne  begint op 3 juni en loopt 3 weken (t/m 23 juni). De communicatie omvat (digitale) buitenreclame, radio, online-video en social media. Ook zal er in de laatste week van de campagne een spectaculaire PR-actie plaatsvinden. Hierover later meer. Dezelfde campagne wordt op hetzelfde moment uitgerold in Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en Frankrijk. Het thema ‘We Hebben Meer Bloemen Nodig’ is de basis voor de communicatie de komende jaren, aangezien ‘Meer’ een oneindig lange lijst is die  oneindig veel inspiratie geeft voor komende campagnes. Met altijd dezelfde conclusie : Bloemen hebben dat bijzondere effect om mensen dichter bij elkaar te brengen. Gewoon. In alle omstandigheden. Onvergetelijk. 

Bekijk de video

Please accept marketing-cookies to watch this content.

Wil je ook Meer ?
Spreekt het thema aan en wil je dit verder communiceren of in de winkel laten zien? Download dan de beelden en de posters (hieronder). Alles is vrij te gebruiken met de vermelding van Mooiwatbloemendoen.nl. 

We hebben ook meer ApéroFleurs nodig 
In Frankrijk is de campagne-boodschap heel duidelijk weer te vinden in een Franse gewoonte: de ‘apéro’ (de borrel). Daarom is speciaal voor de Franse markt een extra ondersteunende shopper-activatie campagne ontwikkeld met dit thema (vanaf 13 juni). Want “ApéroFleurs” is een mini-boeketje voor in een glas, en dat is een product dat de bloemisten prima kunnen aanbieden. 

Posters 
Deze posters zijn kostenloos te downloaden en te gebruiken:

Meer weten?
Neem voor meer informatie over deze campagne contact op met Daan Langstraat, campagnemanager snijbloemen, via dlangstraat@bloemenbureauholland.nl