• LinkedIn
  • Twitter

Bloemenbureau Holland start nieuwe campagne

03 oktober 2018

Live in de eerste week van oktober: de spraakmakende nieuwe internationale campagne: We Hebben Meer Bloemen Nodig! 

Met bloemen vier je echt belangrijke dingen: vriendschappen, mijlpalen, liefde en vele andere belangrijke hoogtepunten in het leven. We Hebben Meer Bloemen Nodig, dus. Dat is de insteek van de nieuwe internationale snijbloemencampagne van Mooiwatbloemendoen.nl van Bloemenbureau Holland. 

Voor dromers en doeners 

Afbeelding
Voor het ontwikkelen van de campagne is er een sessie met partijen uit de bloemenbranche gehouden. Die heeft waardevolle input opgeleverd die is verwerkt in de uitingen. 'We Hebben Meer Bloemen Nodig!' is ontwikkeld op het groeiplatform Connecting Friends. De nieuwe campagne laat op een moderne en soms zelfs activistische manier zien waarom de wereld meer bloemen nodig heeft. Omdat het niet gaat om wat je hebt, maar om wat je beleeft en om wat je deelt. Niet alleen komt de snijbloem als prachtig product in beeld, ook de positieve effecten die bloemen elke dag teweeg brengen, in een tijd waarin we weer verlangen naar écht contact, worden benadrukt. 

Bloemenrevolutie 
De campagne wordt gelanceerd in Nederland, Duitsland en Verenigd Koninkrijk. In de campagne zijn veel verschillende snijbloemen te zien. Een film van 60 seconden vol bloemen en emotie vormt de kern en wordt in Nederland en Duitsland onder andere vertoond op televisie (bekijk het uitzendschema voor Nederland). Daarnaast wordt breed multimediaal ingezet: op digitale schermen in de openbare ruimte, social media en online zal stevig worden gecommuniceerd dat we meer bloemen nodig hebben. Benadrukt wordt dat ze passen bij de tijdgeest, waarin creativiteit, verbeelding en bloemen een gelukkig makend tegenwicht vormen voor technologie en tegenstellingen. Het is de bedoeling dat de campagne de komende drie jaar zal lopen. 

Please accept marketing-cookies to watch this content.

Meer bloemen? Doe mee!
Dowload hieronder de campagneposters. Zo kan iedereen op zijn eigen kanalen meedoen aan deze campagne en de boodschap kracht bijzetten: We Hebben Meer Bloemen Nodig!