• LinkedIn
  • Twitter

Eerste shopper activatie bij Gartencenter Augsburg

01 mei 2022

Magical Hortensia's gepromoot in zeven Duitse tuincentra

In mei lanceert de Duitse tuincentrumketen Gartencenter Augsburg haar eerste shopper activatie met Bloemenbureau Holland. Zolang de voorraad strekt ontvangen consumenten een gratis tuinschep bij aankoop van een Magical Hortensia. Deze shopper activatie is gelinkt aan de Van Grauw naar Groen-campagne. Voor deze promotie werkt Gartencenter Augsburg samen met Magical Hydrangea, Brands of the Plants en Bloemenbureau Holland.

Afbeelding
First shopper activation at Gartencenter Augsburg
Versterking van het merk
Bij deze shopper activatie draait het niet alleen om meer Magical Hortensia’s verkopen. De activatie is voor Magical Hyndrangea ook een kickstart van de nieuwe productpresentatie. Hiermee willen ze hun merk binnen Gartencenter Augburgs versterken.

Communicatie
De Augsburg tuincentra liggen allemaal in de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen. Daarom zetten we voor deze shopper activatie een regionale socialemediacampagne in. De campagne informeert de doelgroep rondom de deelnemende tuincentra over de shopper activatie. Gartencenter Augsburg vertelt consumenten over de campagne via posters in de winkel, hun website en sociale media. Wij promoten de shopper activatie op onze consumentenwebsite Pflanzenfreude.de.

Meer informatie
Neem voor informatie contact op met Sherelle Schmidt, Shopper Activatiemarketeer, via sschmidt@bloemenbureauholland.nl.

                  
Mei 2022